Náměty pro terénní výuku ve vymezené oblasti jihozápadní části města Brna – Bc. David Šmerda
Bc. David Šmerda
Diplomová práce
Náměty pro terénní výuku ve vymezené oblasti jihozápadní části města Brna
Ideas for outdoor learning in defined area of southwest part of Brno
Anotace:
Diplomová práce bude pojednávat o možnostech terénní výuky v centru města Brna, konkrétně ve vymezené oblasti v jihozápadní části města Brna. Oblast zasahuje brněnské městské části Staré Brno, Štýřice, Pisárky a Nový Lískovec. Teoretická část bude vztažena na komplexní geografickou charakteristiku vybrané lokality. Z této charakteristiky bude vycházet část praktická, jejímž cílem bude vytvořit náměty …víceAbstract:
The diploma thesis will deal with possibilities of Outdoor teaching in defined area in southwest part of Brno. The area extends districts Staré Brno, Štýřice, Pisárky and Nový Lískovec. The theoretical part will concern geographic characteristics of the defined area. The aim of the practical part will be to create topics for outdoor teaching, which will be various, entertaining and that will develop …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tll8v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Gorčíková, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková