Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu – Bc. Adéla Malinovská
Bc. Adéla Malinovská
Diplomová práce
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
The process of strengthening the awareness of the „Urlaub in Österreich“ brand, attempting for better sustainability in tourism
Anotace:
Cestovní ruch v Rakousku, je podporován Rakouskou národní turistickou centrálou Österreich Werbung, která má jednu ze svých poboček v České republice v Praze. Tato diplomová práce sledovala a zaznamenala fungování firmy Österreich Werbung a na konkrétních příkladech popsala, jak se firma staví k tématu udržitelného hospodaření s přírodními zdroji v oblasti cestovního ruchu a turismu. Byl sledován …víceAbstract:
Tourism in Austria is supported by the Austrian National Tourist Office Österreich Werbung, which has one of its offices in the Czech Republic in Prague. This master thesis has observed and recorded the operations of Österreich Werbung and used specific examples to describe how the company approaches the topic of sustainable management of natural resources in tourism and travel. The process of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. PhDr. Pavol Lukáč
- Oponent: Ladislav Pátík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALINOVSKÁ, Adéla. \textit{Proces posílení povědomí o~značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o~zlepšení udržitelnosti v~oblasti turismu}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ejp3y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
16. 4. 2024