Analýza postoje voličů pravicových a levicových stran k negativní reklamě v návaznosti na zaměření proti lídrovi či programu strany ve volbách do PS PČR 2010 – Bc. Radomír VĚNTUS
Bc. Radomír VĚNTUS
Master's thesis
Analýza postoje voličů pravicových a levicových stran k negativní reklamě v návaznosti na zaměření proti lídrovi či programu strany ve volbách do PS PČR 2010
Analysis of the right-wing and left-wing voters´ Attitude towards the Negative Advertising Targeted at the Leader or Party Programme in the 2010 Elections into the Chamber of Deputies
Abstract:
Negativní reklama v České republice prošla za posledních několik let řadou změn. S nástupem negativní reklamy však souvisí řada otázek, především v oblasti efektivity tohoto nástroje. Proto jedno z východisek práce je odpověď na otázku, jak negativní reklama ovlivňuje voliče pravicových či levicových stran. Na výše uvedené navazuje hypotéza, že ?ovlivnitelnost typy negativní reklamy závisí na volbě …moreAbstract:
Negative advertising in the the Czech Republic has undergone several changes in the past few years. There are several issues related to negative advertising, particularly the question of effectiveness of this tool Therefore one of the aims of my thesis is answering the question of how negative advertising influences voters of left-wing or right-wing political parties. Related to this is the hypothesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012
Accessible from:: 25. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Mgr. Pavel Šaradín, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VĚNTUS, Radomír. \textit{Analýza postoje voličů pravicových a levicových stran k negativní reklamě v návaznosti na zaměření proti lídrovi či programu strany ve volbách do PS PČR 2010}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2012. Available from: https://theses.cz/id/7gaizl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VĚNTUS, Radomír. Analýza postoje voličů pravicových a levicových stran k negativní reklamě v návaznosti na zaměření proti lídrovi či programu strany ve volbách do PS PČR 2010. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Politics / Politics and European Studies
Theses on a related topic
-
Zahraniční politika ČR v kontextu výzkumů veřejného mínění
Andrea Ježová -
Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr
Olha Olašyn -
Vliv výzkumů veřejného mínění a veřejného mínění na zahraniční politiku ČR
Jan Osička -
Vliv médií na utváření veřejného mínění
Vanesa Maurycová -
Projekt výzkumu veřejného mínění občanů Jablunkovska o tamější sociální práci
Veronika Ćmielová -
Adopce na dálku - projekt výzkumu veřejného mínění
Jaromír Fic -
Marketingová komunikační kampaň projektu Světluška a výzkum veřejného mínění
Petr Šobotník -
Rakouská zahraniční politika vůči České republice ve světle veřejného mínění a mediálního obrazu
Dana Karásková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights