Sociální sítě jako marketingový nástroj pro propagaci – Evgeniia Artemenkova
Evgeniia Artemenkova
Bakalářská práce
Sociální sítě jako marketingový nástroj pro propagaci
Social networking as a marketing tool for promotion
Anotace:
Cílem práce bude zmapovat, jakou pozici zaujímají sociální sítě ve firmách, jak mohou pomoci v budování vztahů se spotřebiteli a jaké jsou výhody a nevýhody provozování sociálních sítí pro společnosti. Pro dosažení cíle bude použita odborná literatura a také spolupráce s firmami, které mají zkušenosti s vedením sociálních sítí, a bude provedena analýza jejich práce na různých platformách. K dosažení …víceAbstract:
The aim of the work will be to map the position of social networks in companies, how they can help in building relationships with consumers and what are the advantages and disadvantages of operating social networks for companies. To achieve the goal, professional literature will be used and also cooperation with companies that have experience in leading social networks and analysis of their work on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Online marketing communication of leadership development company
Markéta Langášová
Název
Vložil
Vloženo
Práva