Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě – Bc. Michaela Koktavá
Bc. Michaela Koktavá
Master's thesis
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na marketingové řízení konkrétní výrobní firmy. Cílem práce bylo provést analýzu současného stavu marketingových procesů a následně zhodnotit všechny procesy aplikované ve vybrané výrobní firmě. Nedílnou součástí analýzy těchto procesů byla i vytvořena procesní mapa pro lepší přehlednost. Rovněž značná část byla věnována marketingovému řízení, konkrétně marketingovému mixu …viacAbstract:
The thesis is focused on marketing management of a particular production company. The aim of the thesis was to analyze the current state of marketing processes and then evaluate all processes applied in the selected production company. An integral part of the analysis of these processes was also created a process map for better clarity. A significant part was also devoted to marketing management, namely …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/d0orz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / odbor:
Business Economy / Business Economy
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová