Využití technických pomůcek při rozvoji komunikačních dovedností u dětí s mozkovou obrnou – Bc. Jana Michlíčková
Bc. Jana Michlíčková
Master's thesis
Využití technických pomůcek při rozvoji komunikačních dovedností u dětí s mozkovou obrnou
Use of technical aids which improve communication skills of children with cerebral palsy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím technických pomůcek při rozvoji komunikačních dovedností u dětí s mozkovou obrnou. Cílem práce bylo zhodnotit možnosti využití technických pomůcek, analyzovat úskalí související s jejich používáním, posoudit přínos počítačových programů a analyzovat zdroje informací o technických pomůckách. Teoretická část se věnuje vymezení syndromu mozkové obrny, popisuje řeč dětí …moreAbstract:
This thesis deals with the use of technical aids which improve communication skills of children with cerebral palsy. The aim was to evaluate possibilities of use of technical aids, analyze difficulties associated with their use, analyze information sources and review the benefits of computer programs. In the theoretical part is explained the definition of cerebral palsy syndrome, described specifics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ybhqw/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2011
- Supervisor: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MICHLÍČKOVÁ, Jana. \textit{Využití technických pomůcek při rozvoji komunikačních dovedností u dětí s mozkovou obrnou}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/7jq7ic/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Dětská mozková obrna
Lada Balaštíková -
Edukace jedince se souběžným postižením - dětská mozková obrna v kombinaci se středně těžkou mentální retardací
Věra Mášková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík