Marketingová komunikace v hotelu EURO Pardubice – Bc. Monika Amentová, DiS.
Bc. Monika Amentová, DiS.
Diplomová práce
Marketingová komunikace v hotelu EURO Pardubice
Marketing communication in the hotel EURO Pardubice
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o marketingové komunikaci v hotelu EURO Pardubice. Cílem práce je monitorovat a analyzovat marketingovou komunikaci v hotelu, poté zhodnotit aktuální stav a najít návrhy a opatření, které mohou vést ke zlepšení kvality marketingové komunikace, zvýšení kvality poskytovaných služeb.Abstract:
The thesis deals with the marketing communication in hotel EURO in the town of Pardubice. The aim is to analyze the marketing communication in the hotel, as well as to evaluate the current status and find recommendations and measures that may lead to the improvement of the marketing communication, increase quality of the hotel services provision.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12691/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AMENTOVÁ, Monika. \textit{Marketingová komunikace v hotelu EURO Pardubice}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/7kbyn9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev