Bc. Jitka Kuglerová

Diplomová práce

Vliv ekonomické situace na obsahy a formy marketingové komunikace ve vybraném oboru

Effect Economic Situation on the Contents and Forms of Marketing Communication in a Selected Field
Anotace:
Předkládaná práce analyzuje na konkrétních případech marketingového produktového a komunikačního mixu změnu nástrojů v závislosti ke změně ekonomické situace. Vychází přitom z obecných teoretických poznatků v oborech marketingová komunikace a makroekonomie. Teoretická část řeší zasazení zvoleného tématu do těchto oborových rámců, včetně obecného popisu těchto nástrojů. Při tom zejména popisuje výchozí …více
Abstract:
This report analyses, using the specific examples of marketing products and communication mix change instruments, depending on the change in the economic situation. It is based on theoretical knowledge of marketing communications and macroeconomics. The theoretical part serves to show how this topic relates to the previous subjects discussed. Above all, it describes the initial marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní