Vliv ekonomické situace na obsahy a formy marketingové komunikace ve vybraném oboru – Bc. Jitka Kuglerová
Bc. Jitka Kuglerová
Diplomová práce
Vliv ekonomické situace na obsahy a formy marketingové komunikace ve vybraném oboru
Effect Economic Situation on the Contents and Forms of Marketing Communication in a Selected Field
Anotace:
Předkládaná práce analyzuje na konkrétních případech marketingového produktového a komunikačního mixu změnu nástrojů v závislosti ke změně ekonomické situace. Vychází přitom z obecných teoretických poznatků v oborech marketingová komunikace a makroekonomie. Teoretická část řeší zasazení zvoleného tématu do těchto oborových rámců, včetně obecného popisu těchto nástrojů. Při tom zejména popisuje výchozí …víceAbstract:
This report analyses, using the specific examples of marketing products and communication mix change instruments, depending on the change in the economic situation. It is based on theoretical knowledge of marketing communications and macroeconomics. The theoretical part serves to show how this topic relates to the previous subjects discussed. Above all, it describes the initial marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gt926/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová