Ing. Dominika Hrubá

Bakalářská práce

Návrh marketingové komunikace cílené na vysokoškoláky

Proposal of marketing communication for college students
Anotace:
Má bakalářská práce je zaměřena na propagaci výrobku a využití dostupných prostředků pro komunikaci s cílovou skupinou vysokoškoláci. Cílem této práce je vytvořit případovou studii, jejíž součástí bude kampaň. Pro zjištění potřebných informací vytvořím dotazník, který mi otevře bránu do života vysokoškoláků.
Abstract:
This thesis is focused on a product promotion and use of the available means of communication with the target group of college students. The aim of this thesis is a case study, which will include campaign. I will create a questionnaire t o find out the necessary information, that will open the gate for me into the life of college students.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce