Návrh marketingové komunikace pro rozšíření portfolia služeb – Klaudie Sabevová
Klaudie Sabevová
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace pro rozšíření portfolia služeb
Marketing Communication Design for New Services Portfolio
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro společnost působící v odvětví informačních technologií. Základ tvoří teoretická východiska marketingové komunikace a charakteristika odvětví a samotné společnosti. Cílem marketingového výzkumu bylo zjištění postojů respondentů k nově nabízené službě a dále jejich přístup ke komunikačním nástrojům. Pro primární výzkum byla použita metoda …moreAbstract:
This thesis is about marketing communication designing for company which operates in ICT sector. The thesis is based on teoreticall starting points and characteristics of an ICT sector and the company. The main goal of marketing research was finding out an opinion of respondents to new services and their attitude to communication tools. For primary research an electronic questioning method was used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/101956
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2014
- Supervisor: Kamila Poláková
- Reader: David Smotlacha
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SABEVOVÁ, Klaudie. \textit{Návrh marketingové komunikace pro rozšíření portfolia služeb}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Available from: https://theses.cz/id/7lmg5v/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev