Bc. Pavel Stolár

Diplomová práce

Copingové strategie jako prevence syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků

Coping strategies to prevent burnout in educators
Anotace:
Diplomová práce zachycuje problematiku zvýšené pracovní zátěže, profesního vyhoření a copingové strategie, jakožto vhodné formy prevence. První kapitola teoretické části je věnována primární formě psychofyziologické zátěže, stresu. Druhá kapitola navazuje na předchozí zaměřením na finální formu psychofyziologické zátěže, syndrom vyhoření a nebezpečí s ním spojenými. Poslední kapitola teoretické části …více
Abstract:
The thesis captures the issues of increased workload, professional burnout and coping strategies, as appropriate forms of prevention. The first chapter of the theoretical part is devoted to the primary form of psycho-physiological stress, stress. The second chapter builds on the previous one with focus on the final form of psycho-physiological workload, burnout and dangers associated with him. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Petr Soják, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta