Radka SEJKOVÁ
Bachelor's thesis
Festival Jazz bez hranic
Jazz festival without borders ( history, organization )
Abstract:
Předložená práce si klade za cíl přiblížit fungování a vývoj plzeňského jazzového festivalu "Jazz bez hranic". Zpracovala jsem zde významné události každého ročníku, kde jsem se zaměřila spíše na důležitá partnerství a vystoupení světových osobností. Rovněž jsem se zde okrajově zabývala teoretickým výkladem neziskového sektoru, problematikou marketingu a shánění prostředků, tedy fundraisingu. Tyto …moreAbstract:
Presented work sets its aim on description the functioning and development of Pilsner jazz festival " Jazz Without Borders ". I wrote up important events each year , where I focused more on the important partnerships and performances by international celebrities. I also marginally followed up the theoretical interpretation of the non-profit sector , the issue of marketing and hunting resources , called …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Mgr. Tomáš Kuhn, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SEJKOVÁ, Radka. Festival Jazz bez hranic. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Propagation of Music
Theses on a related topic
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Marketing na sociálních sítích pro neziskové organizace
Eliška Janoušková -
Marketing neziskové organizace
Kornelie Holá