Bc. Gabriela Masaříková, DiS.

Diplomová práce

Copywriting: efektivní marketingový nástroj na webu - podstata, možnosti využití a metody

Copywriting: effective marketing tool on the Web - the nature, possibilities and methods of use
Anotace:
Diplomová práce popisuje psaní kvalitního webového obsahu tzv. copywriting. Copywriting je jedním z mnoha nástrojů internetového marketingu, které se dají v současné době využívat pro zlepšení služeb. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části je rozpracován obecný úvod do internetového marketingu, optimalizace pro vyhledávače a teoretická oblast copywritingu, jeho …více
Abstract:
The diploma theses describes a quality web content writing called copywriting. Copywriting is one of the many internet marketing tools that can be currently used to improve services. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is developed a general introduction to internet marketing, search engine optimization and copywriting theoretical field, its advantages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Kadlec, Dr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta