Strategická analýza společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o. – Kateřina Beránková
Kateřina Beránková
Bachelor's thesis
Strategická analýza společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o.
Strategic analysis of the company DEICHMANN-OBUV s.r.o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zpracovat strategickou analýzu společnosti DEICHMANN OBUV s.r.o. a to k 1. 3. 2020. Práce je rozdělena do dvou částí. První část vysvětluje teoretické pojmy a postupy pro vytvoření strategické analýzy společnosti. Praktická část začíná představením společnosti a pokračuje analýzou vnějších a vnitřních faktorů pomocí metod, které byly představeny v teoretické části. Nejprve …moreAbstract:
The aim of this Bachelor´s thesis is to carry out strategic analysis of a company, DEICHMANN-OBUV s.r.o. The thesis is divided into two parts. The first part of the thesis provides theoretical background and methodology that are used later for the strategic analysis of the company. The practical part begins with introduction of the company and continues with the analysis of external and internal factors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79826
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2020
- Supervisor: Jindřich Špička
- Reader: Petr Boukal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79826
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova