Kateřina Beránková

Bachelor's thesis

Strategická analýza společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Strategic analysis of the company DEICHMANN-OBUV s.r.o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zpracovat strategickou analýzu společnosti DEICHMANN OBUV s.r.o. a to k 1. 3. 2020. Práce je rozdělena do dvou částí. První část vysvětluje teoretické pojmy a postupy pro vytvoření strategické analýzy společnosti. Praktická část začíná představením společnosti a pokračuje analýzou vnějších a vnitřních faktorů pomocí metod, které byly představeny v teoretické části. Nejprve …more
Abstract:
The aim of this Bachelor´s thesis is to carry out strategic analysis of a company, DEICHMANN-OBUV s.r.o. The thesis is divided into two parts. The first part of the thesis provides theoretical background and methodology that are used later for the strategic analysis of the company. The practical part begins with introduction of the company and continues with the analysis of external and internal factors …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2020
  • Supervisor: Jindřich Špička
  • Reader: Petr Boukal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79826