Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu – Bc. Vojtěch Těžký
Bc. Vojtěch Těžký
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Analysis of marketing communications of selected subject
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na marketingovou komunikaci určitého subjektem. V první teoretické části je věnována pozornost nejdříve obecné teorii o marketingu. Vysvětlen je pojem marketing a části marketingového mixu. Z marketingového mixu je větší pozornost věnována složce: „promotion – propagace“. Jsou vysvětleny složky komunikačního mixu. Teoreticky jsou také popsány principy pro online komunikaci, mobilní …viacAbstract:
This thesis is focused on the marketing communication of the selected subject. Theoretical part covers at first basic theory of marketing. There is explained the notion of marketing and parts of the marketing mix. From the marketing mix is the biggest attention paid to the part “promotion”. There are explained parts of the communication mix.Practical part covers a general evaluation of the current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva