Matěj Soukal

Bachelor's thesis

Vliv marketingové komunikace na spotřební chování specifické sociální kategorie

Influence of Marketing communication on consumer behaviour in Adidas Runners running club
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá přístupem marketingové komunikace ve sportovním klubu Adidas Runners Prague. Jejím hlavním cílem je analyzovat a zhodnotit marketingovou komunikaci v Adidas Runners a na a základě této analýzy s promítnutím specifik českého trhu se sportovním oblečením, přesněji obuví porovnat spotřební a kupní chovaní uvnitř skupiny ve srovnání s běžným chováním v Čr. Teoreticko-metodologická …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication in Adidas Runners Prague. Its main objective is to analyze and evaluate the marketing communication in Adidas Runners and on the basis of this analysis with the projection of the specifics of the Czech sportswear market, more precisely the shoes, to compare consumer and purchasing behaviours within the group compared to the usual behaviour in the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 10. 2018
  • Vedúci: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73826