Vliv pandemie Covid-19 na středoškolské studenty se specifickou poruchou učení – Bc. Lenka Bobková
Bc. Lenka Bobková
Diplomová práce
Vliv pandemie Covid-19 na středoškolské studenty se specifickou poruchou učení
Impact of the Covid-19 pandemic on high school students with a specific learning disability
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem pandemie Covid-19 na středoškolské studenty se specifickou poruchou učení. Nejprve přibližuje průběh počátku pandemie, poté se soustředí na historii specifických poruch učení a na cílovou skupinu práce, tedy na středoškolské studenty se specifickou poruchou učení. Popisuje problematiku samotných poruch učení, jejich příčiny, diagnostiku a reedukaci. Kvalitativní výzkum …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the impact of the Covid-19 pandemic on high school students with specific learning disabilities. First, it describes the course of the beginning of the pandemic, then it focuses on the history of specific learning disabilities and the target group of work, i.e. high school students with specific learning disabilities. It describes the issue of learning disabilities, their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Zdenka Šándorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bobková, Lenka. Vliv pandemie Covid-19 na středoškolské studenty se specifickou poruchou učení. Pardubice, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Resocializační pedagogika / Resocializační pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a dětmi bez specifické poruchy učení
Markéta Lenzová -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková -
Specifické poruchy učení u žáků základní školy
Sabina Klimešová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková -
Specifické poruchy učení a chování v povědomí rodičovské veřejnosti
Martina Havlíčková -
Barvocit a specifické poruchy učení
Zuzana Odvárková