Perspektivy dřevo-stavební firmy v Prostějově – Bc. Veronika Sedláčková
Bc. Veronika Sedláčková
Master's thesis
Perspektivy dřevo-stavební firmy v Prostějově
Perspectives of the wooden structure company in Prostejov
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje chováním zákazníků na trhu dřevo-stavebních firem v Prostějově. Jejím cílem je odhalit preference a potřeby spotřebitelů a ná-sledně odhalit perspektivy možného vstupu dřevo-stavební firmy na trh v Prostě-jově. Výsledky této práce mají být nápomocny firmám podnikajícím na trhu dře-vostaveb pro jejich marketingová plánování. Ke zjištění spotřebitelského chování bylo použito …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the behavior of the consumers in the market of wooden structure's companies in Prostejov. Its aim it's to detect preferences and demands of the consumers and consequently uncover the perspectives of the po-tential acces of the wooden structure company in the market in Prostejov. Results of this thesis should be helpful for the companies operating in the wooden structure …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová