Perspektivy dřevo-stavební firmy v Prostějově – Bc. Veronika Sedláčková
Bc. Veronika Sedláčková
Diplomová práce
Perspektivy dřevo-stavební firmy v Prostějově
Perspectives of the wooden structure company in Prostejov
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje chováním zákazníků na trhu dřevo-stavebních firem v Prostějově. Jejím cílem je odhalit preference a potřeby spotřebitelů a ná-sledně odhalit perspektivy možného vstupu dřevo-stavební firmy na trh v Prostě-jově. Výsledky této práce mají být nápomocny firmám podnikajícím na trhu dře-vostaveb pro jejich marketingová plánování. Ke zjištění spotřebitelského chování bylo použito …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the behavior of the consumers in the market of wooden structure's companies in Prostejov. Its aim it's to detect preferences and demands of the consumers and consequently uncover the perspectives of the po-tential acces of the wooden structure company in the market in Prostejov. Results of this thesis should be helpful for the companies operating in the wooden structure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová