Bc. Radka Broumová
Master's thesis
Výzkum spotřebitelského chování
Consumer behavior research
Abstract:
Diplomová práce se zabývá výzkumem spotřebitelského chování při návštěvě fast foodových řetězců u žen bezdětných a žen s dětmi. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována definici základních pojmů marketingu, nákupního a spotřebního chování, faktorů ovlivňujících nákupní chování a kupního rozhodovacího procesu. Dále také vysvětluje základní pojem fast food, historii …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the research of consumer behavior when visiting fast food chains among women without children and women with children. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is devoted to the definition of the basic concepts of marketing, purchasing and consumption behavior, factors influencing purchasing behavior and the purchase decision-making …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
- Reader: Andrea Mejtská, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights