Výzkum spotřebitelského chování – Bc. Radka Broumová
Bc. Radka Broumová
Master's thesis
Výzkum spotřebitelského chování
Consumer behavior research
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá výzkumem spotřebitelského chování při návštěvě fast foodových řetězců u žen bezdětných a žen s dětmi. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována definici základních pojmů marketingu, nákupního a spotřebního chování, faktorů ovlivňujících nákupní chování a kupního rozhodovacího procesu. Dále také vysvětluje základní pojem fast food, historii …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the research of consumer behavior when visiting fast food chains among women without children and women with children. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is devoted to the definition of the basic concepts of marketing, purchasing and consumption behavior, factors influencing purchasing behavior and the purchase decision-making …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
- Oponent: Andrea Mejtská, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař
Názov
Vložil
Vložené
Práva