Kateřina Součková

Bakalářská práce

Komunikační strategie vybrané firmy v sektoru služeb

Communication strategy of chosen company in service sector
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie společnosti Statek Všetice. Cílem práce je zhodnotit současnou komunikační strategii na základě analýzy konkurence, SWOT analýzy a vlastního teoretického rámce. Práce je rozdělena na do dvou částí. Jedná se o praktickou a teoretickou. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se komunikační strategie. V praktické části je představen zkoumaný …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of communication strategy of Statek Všetice. The purpose is to evaluate the current communication strategy based on competitor analysis, SWOT analysis and a theoretical framework. The thesis is devided into two parts – a practical and theoretical part. The practical part starts with an introduction of the examined company and its analysis. Furthermore own research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Miloslav Zýka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82885

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod