Komunikační strategie vybrané firmy v sektoru služeb – Kateřina Součková
Kateřina Součková
Bakalářská práce
Komunikační strategie vybrané firmy v sektoru služeb
Communication strategy of chosen company in service sector
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie společnosti Statek Všetice. Cílem práce je zhodnotit současnou komunikační strategii na základě analýzy konkurence, SWOT analýzy a vlastního teoretického rámce. Práce je rozdělena na do dvou částí. Jedná se o praktickou a teoretickou. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se komunikační strategie. V praktické části je představen zkoumaný …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of communication strategy of Statek Všetice. The purpose is to evaluate the current communication strategy based on competitor analysis, SWOT analysis and a theoretical framework. The thesis is devided into two parts – a practical and theoretical part. The practical part starts with an introduction of the examined company and its analysis. Furthermore own research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82885
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Miloslav Zýka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82885
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková