Alena Pejskarová
Master's thesis
Marketing na sociálních sítích
Marketing on Social Networks
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice využití sociálních sítí v oblasti marketingu a marketingové komunikace. Sociální sítě jsou v současné době nedílnou součástí marketingu a nabízí velké množství nástrojů, pomocí kterých lze oslovit cílové zákazníky. Teoretická část pojednává o tématech týkajících se marketingu, internetového marketingu a využití sociálních sítí právě k marketingovým aktivitám. …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the matters of using social networks in the field of marketing and marketing communication. Nowadays, social networks represent an inseparable part of marketing and offer a large number of tools to reach target customers. The theoretical part deals with topics related to marketing, internet marketing and the use of social networks for marketing activities. Additionally …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva