Bc. Michaela Taubingerová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Proposal of marketing strategy of a specific institution
Anotace:
Práce je zaměřena na vytvoření vhodné marketingové strategie pro vybraný podnik. Za tímto účelem je vytvořen a zhodnocen dotazník pro stávající klienty, provedena analýza 7S, PESTLE a SWOT. Následně jsou popsána využívaná marketingová komunikační média. V návrhové části práce je představen návrh ucelené marketingové strategie, popsány již proběhnuvší změny a zhodnocení dosavadního posunu v rámci zavádění …více
Abstract:
This thesis is focused on creating a suitable marketing strategy for a selected company. For this purpose, a questionnaire for clients is created and evaluated. 7S, PESTLE and SWOT analyses are processed. Subsequently, the used marketing communication media are described. Last part of the thesis presents a proposal for a comprehensive marketing strategy, describes the changes that have already been …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Vašková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING