Bc. Michaela Taubingerová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Proposal of marketing strategy of a specific institution
Abstract:
Práce je zaměřena na vytvoření vhodné marketingové strategie pro vybraný podnik. Za tímto účelem je vytvořen a zhodnocen dotazník pro stávající klienty, provedena analýza 7S, PESTLE a SWOT. Následně jsou popsána využívaná marketingová komunikační média. V návrhové části práce je představen návrh ucelené marketingové strategie, popsány již proběhnuvší změny a zhodnocení dosavadního posunu v rámci zavádění …more
Abstract:
This thesis is focused on creating a suitable marketing strategy for a selected company. For this purpose, a questionnaire for clients is created and evaluated. 7S, PESTLE and SWOT analyses are processed. Subsequently, the used marketing communication media are described. Last part of the thesis presents a proposal for a comprehensive marketing strategy, describes the changes that have already been …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2021
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eva Vašková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING