Návrh marketingové strategie konkrétní instituce – Bc. Michaela Taubingerová
Bc. Michaela Taubingerová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Proposal of marketing strategy of a specific institution
Abstract:
Práce je zaměřena na vytvoření vhodné marketingové strategie pro vybraný podnik. Za tímto účelem je vytvořen a zhodnocen dotazník pro stávající klienty, provedena analýza 7S, PESTLE a SWOT. Následně jsou popsána využívaná marketingová komunikační média. V návrhové části práce je představen návrh ucelené marketingové strategie, popsány již proběhnuvší změny a zhodnocení dosavadního posunu v rámci zavádění …moreAbstract:
This thesis is focused on creating a suitable marketing strategy for a selected company. For this purpose, a questionnaire for clients is created and evaluated. 7S, PESTLE and SWOT analyses are processed. Subsequently, the used marketing communication media are described. Last part of the thesis presents a proposal for a comprehensive marketing strategy, describes the changes that have already been …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021
Identifier:
https://is.sting.cz/th/p2t15/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Vašková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev