Magda Procházková

Master's thesis

Marketingová strategie pro firmu poskytující videokonference

Marketing strategy for the company providing videoconferencing
Abstract:
Aby firma uspěla na trhu, musí mít dobře propracovanou marketingovou strategii. V dnešní informační společnosti hraje významnou roli internet a proto i internetová marketingová strategie. Tato práce se nejprve krátce zabývá marketingem a jeho specifiky v rámci služeb. Dále pak popisuje marketing na internetu a jeho nástroje (SEO, PPC atd.). Poslední kapitola teoretické části se zabývá tvorbou off-line …more
Abstract:
For success in the business market, all companies must have well-developed marketing strategy. In today's information society internet plays an important role and therefore an internet marketing strategy too. This thesis first briefly deals with the specifics of marketing and marketing in services. In addition it describes the marketing on the internet and its tools (SEO, PPC, etc.). The last chapter …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2011
  • Supervisor: Vlasta Střížová
  • Reader: Martin Forman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28604

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management