Program čtením a psaním ke kritickému myšlení v hodinách náboženství na 2. stupni ZŠ – Libor ŠIRŮČEK
Libor ŠIRŮČEK
Diplomová práce
Program čtením a psaním ke kritickému myšlení v hodinách náboženství na 2. stupni ZŠ
Reading and Writing for Critical Thinking in Religious Education.
Anotace:
Práce se zabývá pedagogickým programem RWCT {--} Čtením a psaním ke kritickému myšlení a jeho aplikací v hodinách náboženství. Teoretická část zkoumá možnosti kritického uvažování v náboženství, ohlíží se za vývojem náboženské výchovy a katecheze a rozebírá samotný program RWCT v kontextu s právě probíhající reformou školství. Praktická část se věnuje výstavbě konkrétních lekcí náboženské výchovy podle …víceAbstract:
The study deals with the RWCT pedagogical program - Reading and Writing for Critical Thinking and its application in the lessons of Religious Education. The theoretical part seeks to examene possibilities of critical thinking in the Religion, looks at the development of Religious Education and the Catechism and analyses the RWCT program in the context of currently on-going schoul reform. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2008
Zveřejnit od: 6. 12. 2008
Identifikátor:
14067
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Ludmila Muchová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIRŮČEK, Libor. \textit{Program čtením a psaním ke kritickému myšlení v hodinách náboženství na 2. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Teologická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/7xfaj1/.
Jak správně citovat práci
ŠIRŮČEK, Libor. Program čtením a psaním ke kritickému myšlení v hodinách náboženství na 2. stupni ZŠ . Č. Bud., 2008. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 12. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 12. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství náboženství a etiky
Práce na příbuzné téma
-
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva