Moderní metody managementu a jejich využívání v podniku – Bc. Milan Faist
Bc. Milan Faist
Master's thesis
Moderní metody managementu a jejich využívání v podniku
Modern management methods and their use in a company
Abstract:
Diplomová práce na téma „Moderní metody managementu a jejich využívání v podniku“ je rozdělena na praktickou a teoretickou část. V teoretické části je na základě prostudované literatury popsána historie a vývoj managementu, předmět managementu a jeho význam v podnikovém řízení. Dále jsou teoreticky vymezeny vybrané moderní metody managementu, jejich charakteristiky a přínosy pro podnik. Praktická část …moreAbstract:
Diplomová práce na téma „Moderní metody managementu a jejich využívání v podniku“ je rozdělena na praktickou a teoretickou část. V teoretické části je na základě prostudované literatury popsána historie a vývoj managementu, předmět managementu a jeho význam v podnikovém řízení. Dále jsou teoreticky vymezeny vybrané moderní metody managementu, jejich charakteristiky a přínosy pro podnik. Praktická část …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FAIST, Milan. \textit{Moderní metody managementu a jejich využívání v podniku}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/7zj0d1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights