Bc. Martin Jaša

Master's thesis

Chování spotřebitele na konkrétním trhu

Consumer Behaviour on Specific Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s energetickými nápoji. Na základě zpracování teoretické části získáme všeobecné znalosti, které s touto problematikou souvisí. V následné analytické části, budou za pomoci sestaveného a vyhodnoceného dotazníkového šetření zhotoveny návrhy pro společnost nabízející energetické nápoje, které si kladou za cíl zvýšit efektivitu prodeje pomocí navrhovaných …more
Abstract:
The thesis deals with consumer buying behaviour on the energy drinks market. Thanks to the theoretical part of the thesis, we gain a general knowledge related to this topic. Based on this information and the questionnare survey made by the author, the following practical part is then suggesting various marketing activities for chosen company selling energy drinks that will help increase the effectivness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2017
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting