Bc. Martin Jaša
Master's thesis
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s energetickými nápoji. Na základě zpracování teoretické části získáme všeobecné znalosti, které s touto problematikou souvisí. V následné analytické části, budou za pomoci sestaveného a vyhodnoceného dotazníkového šetření zhotoveny návrhy pro společnost nabízející energetické nápoje, které si kladou za cíl zvýšit efektivitu prodeje pomocí navrhovaných …moreAbstract:
The thesis deals with consumer buying behaviour on the energy drinks market. Thanks to the theoretical part of the thesis, we gain a general knowledge related to this topic. Based on this information and the questionnare survey made by the author, the following practical part is then suggesting various marketing activities for chosen company selling energy drinks that will help increase the effectivness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
https://is.sting.cz/th/xbtjp/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař