Marketingová komunikace technicky a přírodovědně zaměřených vysokých škol – Jakub Vais
Jakub Vais
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace technicky a přírodovědně zaměřených vysokých škol
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci vysokých škol technického a přírodovědného typu. Praktická část analyzuje marketingovou komunikaci technických a přírodovědných vysokých škol se současnými studenty a uchazeči o studium.Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of marketing communication of technical universities and universities of science. The practical part describes marketing communication of universities with current students and future applicants.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2016
Identifier:
http://theses.cz/id/814d5w/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2016
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAIS, Jakub. \textit{Marketingová komunikace technicky a přírodovědně zaměřených vysokých škol}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Available from: https://theses.cz/id/814d5w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev