Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu – Bc. Petr Maršík
Bc. Petr Maršík
Diplomová práce
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Strategy of a company in the e-business field
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vypracování strategického plánu podniku Afis, s.r.o. v oblasti e-businessu, při realizaci internetového projektu. V teoretické části jsou objasněny kroky při tvorbě strategického plánu a představeny metody vedoucí k jeho naplnění. Jsou zde popsány analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku, SWOT analýza a typy strategií. V praktické části je představen vybraný …víceAbstract:
This thesis is focused on the development of a strategic business plan for company Afis Ltd. in implementation of an Internet project. The theoretical part explained the steps in creating a strategic plan and presented methods leading to its fulfillment. There are described the analysis of internal and external business environment, SWOT analysis and strategy types. In the practical part, the selected …víceKlíčová slova
Strategické řízení strategické plánování strategické cíle strategická analýza PEST analýza Porterův pětifaktorový model konkurenčních sil analýza odvětví SWOT analýza scénáře vývoje pesimistická realistická optimistická varianta Strategic management strategic planning strategic goals strategic analysis PEST analysis Porter's five forces of competitive position model industry analysis SWOT analysis development scenarios pessimistic realistic optimistic version
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o2ttt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Ing. Jan Žák
- Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova