Die Werbesprache als Instrument der Beeinflussung der Verbraucher – Denisa TREFNÁ
Denisa TREFNÁ
Bakalářská práce
Die Werbesprache als Instrument der Beeinflussung der Verbraucher
Analyse der Schockwerbung
Language of advertising as a tool for impacting consumer's behaviour
Abstract:
This thesis deals with the language of advertising, which is used as a tool for impacting consumer´s behaviour. The theoretical part describes the relationship between advertisement and consumer,defines the language of advertising and it´s particularity. The practical part focuses on examination of language used within radical advertising, which consists of linguistic and non-linguistic tools, to reach …víceAbstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je jazyk reklamy jako nástroj k ovlivnění spotřebitele. Teoretická část se zabývá reklamou a jejím vztahem k osobnosti spotřebitele,dále je charakterizován jazyk reklamy a jeho specifika. Praktická část se zaměřuje na zkoumání jazyka reklamy v rámci šokující reklamy, který je tvořen jak jazykovými, tak nejazykovými prostředky, za účelem dosažení změny určitých …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Andrea Königsmarková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TREFNÁ, Denisa. Die Werbesprache als Instrument der Beeinflussung der Verbraucher. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina
Práce na příbuzné téma
-
Jazyková hra jako lexikálně-sémantický postup v textech ruské komerční reklamy
Lucie Adamiecová -
Jazyková hra jako nástroj persvazivní funkce reklamy
Michaela Černá -
Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
Olha SHUTKA -
Jazyková hra v reklamní komunikaci
Věra Legatová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková