Denisa TREFNÁ

Bakalářská práce

Die Werbesprache als Instrument der Beeinflussung der Verbraucher

Analyse der Schockwerbung

Language of advertising as a tool for impacting consumer's behaviour
Abstract:
This thesis deals with the language of advertising, which is used as a tool for impacting consumer´s behaviour. The theoretical part describes the relationship between advertisement and consumer,defines the language of advertising and it´s particularity. The practical part focuses on examination of language used within radical advertising, which consists of linguistic and non-linguistic tools, to reach …více
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je jazyk reklamy jako nástroj k ovlivnění spotřebitele. Teoretická část se zabývá reklamou a jejím vztahem k osobnosti spotřebitele,dále je charakterizován jazyk reklamy a jeho specifika. Praktická část se zaměřuje na zkoumání jazyka reklamy v rámci šokující reklamy, který je tvořen jak jazykovými, tak nejazykovými prostředky, za účelem dosažení změny určitých …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Andrea Königsmarková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TREFNÁ, Denisa. Die Werbesprache als Instrument der Beeinflussung der Verbraucher. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina