Zahraniční veletrh v praxi vybrané české firmy – Silvie Kutálková
Silvie Kutálková
Diplomová práce
Zahraniční veletrh v praxi vybrané české firmy
The international fair in practice of the chosen Czech company
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení úspěšnosti účasti na veletrhu Ambiente 2010 formou analýzy získaných informací z dotazníkového šetření a následné vytvoření návrhu řešení, jak dále zlepšit současnou situaci. V úvodu práce vysvětluji pojem veletrh. Kapitola věnovaná tématu veletrhů má za cíl pomoci pochopit úlohu veletrhů v marketinkové komunikaci. V této kapitole vytyčuji cíle, které …víceAbstract:
The introductory part explains the term fair. The objective of the chapter devoted to the fair is to help understand the role of the fairs in marketing communication. This chapter depicts objectives that need to be defined when considering the participation in the fairs. The positives and negatives of the participation in the fair are compared here as well. This part shows the process of the preparation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20592
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Matěj Vokáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20592
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev