Instagramové profily krajů ČR jako prostředek marketingové komunikace v oblasti turismu – Petra Novotná
Petra Novotná
Master's thesis
Instagramové profily krajů ČR jako prostředek marketingové komunikace v oblasti turismu
Instagram profiles of the regions of the Czech Republic use as an instrument of marketing communication in the sphere of the tourism
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci probíhající na sociální síti Instagram, a to u krajů České republiky, jejichž profily byly vytvořeny zejména za úče-lem podpory turismu v daném kraji. Pomocí obsahové analýzy bylo rozebráno 14 in-stagramových profilů krajů, jejich 261 Instagram Stories a 1 776 sdílených příspěvků, u kterých byla zaznamenána četnost daných proměnných. Cílem práce …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on marketing communication on the social media - Instagram, in the regions of the Czech Republic, whose profiles were created mainly for the purpose of supporting tourism in the region. Using content analysis was parsed 14 instagram profiles of regions, their 261 Instagram Stories and 1,776 shared posts, for which the frequency of the given variables was recorded. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84618
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2021
- Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
- Reader: Martin Musil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84618
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev