Analýza chování spotřebitele v železniční dopravě – Valeriya Budynska
Valeriya Budynska
Bakalářská práce
Analýza chování spotřebitele v železniční dopravě
Consumer Behaviour Analysis in the Railway Transport
Anotace:
Cílem bakalářské práce je charakteristika dopravní společnosti Leo Express a zjištění spokojenosti cestujících a jejich osobní návrhy pro zlepšení určitých aspektů firmy. Spokojenost cestujících je zjištěná pomocí vytvořeného anonymního dotazníku, který v sobě zahrnuje otázky různého typu. Výsledky výzkumu jsou ukázany a okomentovány. Práce je rozdělená na 3 části: teoretická východiska spotřebitelského …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to characterize the transport company Leo Express and to find out the level of satisfaction of the passengers and their personal suggestions for improving certain aspects of the company. Passenger satisfaction is ascertained through the use of a created anonymous questionnaire, which includes questions of various types. The results of the research are shown and commented …víceKlíčová slova
Leo Express společnost lístek marketingová komunikace zákazník dopravce dotazník proces služba
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Michal Červinka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev