Hodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Lenka Slišková
Lenka Slišková
Bachelor's thesis
Hodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Evaluation of marketing communication in selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace Lázní Teplice v Čechách a.s. směrem k tuzemské klientele, analýzou současné marketingové komunikace a navržením úprav v komunikaci.Teoretická část je zpracována na základě studia odborné literatury autorů, kteří se věnují problematice marketingové komunikace. V praktické části je provedena charakteristika podniku a analýza nástrojů marketingové …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the evaluation of marketing communication of Teplice Spa Inc. towards domestic clientele, analysis of current marketing communication and proposing adjustments in communication.The theoretical part is based on the study of scientific literature authors who are dedicated to the issue of marketing communication. In the practical part, the characteristics of the enterprise and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLIŠKOVÁ, Lenka. \textit{Hodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/85umcq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights