Hodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Lenka Slišková
Lenka Slišková
Bakalářská práce
Hodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Evaluation of marketing communication in selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace Lázní Teplice v Čechách a.s. směrem k tuzemské klientele, analýzou současné marketingové komunikace a navržením úprav v komunikaci.Teoretická část je zpracována na základě studia odborné literatury autorů, kteří se věnují problematice marketingové komunikace. V praktické části je provedena charakteristika podniku a analýza nástrojů marketingové …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the evaluation of marketing communication of Teplice Spa Inc. towards domestic clientele, analysis of current marketing communication and proposing adjustments in communication.The theoretical part is based on the study of scientific literature authors who are dedicated to the issue of marketing communication. In the practical part, the characteristics of the enterprise and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva