Zhodnocení kvality služeb poskytovaných Dopravním podnikem Ostrava z pohledu zákazníka – Eva Konečná
Eva Konečná
Bachelor's thesis
Zhodnocení kvality služeb poskytovaných Dopravním podnikem Ostrava z pohledu zákazníka
Quality Evaluation of Services Provided by Dopravní podnik Ostrava from a Customer Perception
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením kvality služeb Dopravního podniku Ostrava, jejímž hlavním předmětem činnost je poskytování služeb v přepravě osob. Teoretická část práce je zaměřena na výklad pojmů souvisejících s kvalitou, službami, spokojeností zákazníků a zvláště pak s použitými metodami, jako je např. ECSI. V třetí části je představen podnik, jeho historický vývoj, organizační uspořádání …viacAbstract:
This thesis deals with the evaluation of quality of service Dopravní podnik Ostrava, whose principal activity is the provision of services in passenger transport. The theoretical part focuses on the interpretation of terms related to quality, service, customer satisfaction, and especially with the methods used, such as ECSI. In the third part are presented company, its historical development, organizational …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95360
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedúci: Jiří Franek
- Oponent: Radim Maňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONEČNÁ, Eva. \textit{Zhodnocení kvality služeb poskytovaných Dopravním podnikem Ostrava z pohledu zákazníka}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/86g8qt/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Kvalita života seniorů využívající služby domácí péče v Pardubickém kraji
Ivana Šurá -
Kvalita života seniorů v domovech pro seniory a v rodinném prostředí v regionu Trutnov
Lenka Kadaníková -
Kvalita života seniorů
Radka Majíčková -
Assessment of quality of life and public services in Bučovice
Kateřina Machálková -
Kvalita života osob, které dlouhodobě pečují o seniory žijící v pobytovém zařízení
Petra Martincová -
CAF - jakost ve veřejné správě
Radka Matějková -
Služby dopravního podniku města Ostrava
Zdeňka Šínová