Návrh a tvorba metodických příruček pro lektory informační gramotnosti – Bc. Ondřej Matyáš
Bc. Ondřej Matyáš
Bachelor's thesis
Návrh a tvorba metodických příruček pro lektory informační gramotnosti
A Proposal and the Making of the Manual for the Lecturers of Information Literacy
Anotácia:
V bakalářské práci Návrh a tvorba metodických příruček pro lektory informační gramotnosti se snažím s pomocí odborné pedagogické literatury teoreticky popsat lekci informační gramotnosti od přípravy až po její finální realizaci. Práce by měla sloužit jako metodická podpora pro lektory bez pedagogického vzdělání. Jako nejdůležitější část přípravy považuji určit výukový cíl lekce, který by měl vycházet …viacAbstract:
This thesis A Proposal and the making of a manual for the lecturers of information literacy aims to describe the lecture of information literacy - its creation and realization - using various theoretical approaches. Its purpose is to help those lectors without pedagogical education. The most imporant part of the preparation is to set an educational goal of a lecture which influences the methods used …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p8vs3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
- Vedúci: Mgr. Gabriela Šimková
- Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost studentů středních knihovnických škol se zaměřením na tvorbu a sdílení informací
Jana Uchočová -
Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky
Jiří Horák -
Informační gramotnost studentů uměleckých vysokých škol v České republice: případová studie Janáčkovy akademie múzických umění
Iva Kašpárková -
Informační gramotnost se zaměřením na hodnocení informací žáky 8. a 9. ročníků základních škol
Natálie Fábry -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Mediální gramotnost v rámci informačního vzdělávání v akademických knihovnách
Romana Králová -
Metody vzdělávání knihovníků v open source knihovním systému KOHA
Šárka Vančurová