Kateřina Šnejdarová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu

Marketing strategy of Penny Market on the Czech market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení marketingové strategie společnosti Penny Market na českém trhu, porovnat ji s marketingovou strategií na trhu německém a navrhnout doporučení ke zlepšení budoucí marketingové strategie. V teoretické části se zabývám základními pojmy v oblasti marketingu, současnými trendy v maloobchodě na českém a evropském trhu a v marketingové komunikaci. V praktické části …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing strategy of Penny Market on the Czech market, compare it with the marketing strategy on the German market, analyse it and propose recommendations to improve the future marketing strategy. In the theoretical part, I explain the theory of marketing, current trends in retailing on the Czech and European markets and marketing communication. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2022
  • Supervisor: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85706