Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu – Kateřina Šnejdarová
Kateřina Šnejdarová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Marketing strategy of Penny Market on the Czech market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení marketingové strategie společnosti Penny Market na českém trhu, porovnat ji s marketingovou strategií na trhu německém a navrhnout doporučení ke zlepšení budoucí marketingové strategie. V teoretické části se zabývám základními pojmy v oblasti marketingu, současnými trendy v maloobchodě na českém a evropském trhu a v marketingové komunikaci. V praktické části …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing strategy of Penny Market on the Czech market, compare it with the marketing strategy on the German market, analyse it and propose recommendations to improve the future marketing strategy. In the theoretical part, I explain the theory of marketing, current trends in retailing on the Czech and European markets and marketing communication. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85706
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85706
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský