Profil společnosti Nike na sociálních sítích – Viktoriia Klymenko
Viktoriia Klymenko
Bachelor's thesis
Profil společnosti Nike na sociálních sítích
Nike company profile on social networking sites
Abstract:
Bakalářská práce popisuje vzhled firemních profilu na socialních sitích a jejich využití v marketingové komunikace. Popis těchto prvku v této práci prováděn na základě analýzy společnosti Nike. Data k vypracování analýz budou získány různými způsoby jako jsou poznatky získané prostřednictvím literární rešerše, analyza vnitřních a vnějších stránek podniku a dotaznikove šetření. Práce je rozdělena do …moreAbstract:
The bachelor's thesis describes the appearance of company profiles on social networks and their use in marketing communications. The description of these elements in this work is based on Nike's analysis. Data to develop analyzes will be obtained in various ways, such as knowledge obtained through literature research, analysis of the internal and external pages of the company and questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2023
- Supervisor: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Reader: Milena Dvořáková, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLYMENKO, Viktoriia. \textit{Profil společnosti Nike na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/89hhg2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights