Analýza přístupu dané firmy ke společenské odpovědnosti – Simona Hradilová
Simona Hradilová
Bakalářská práce
Analýza přístupu dané firmy ke společenské odpovědnosti
An Analysis of Corporate Social Responsibility of a Given Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá problematikou společenské odpovědnosti v dané firmě. Teoretická část je zaměřena na definování konceptu společenské odpovědnosti a rozebrání jejích jednotlivých pilířů. Dále jsou zde popsány pojmy jako etika a stakeholders. V praktické části je nejdříve představena analyzovaná společnost, její zaměstnanci a dosažená ocenění. Další kapitola praktické části rozebírá společensky …víceAbstract:
This bachelor thesis is concerned with issues of social responsibility in stated company. Theoretical part is aimed at definition of concept social responsibility and analyses its par-ticular pillars. Further there are delineated terms as ethic and stakeholders. In practical part there is firstly introduced analyzed company, its employees and achieved appreciations. Next chapter of the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hradilová, Simona. Analýza přístupu dané firmy ke společenské odpovědnosti. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická