Bc. Jakub Mach

Diplomová práce

Etický rozměr komunikačních stragegií

Ethical Dimension of Communication Strategies
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá etickým prvkem obsaženým v komunikačních strategiích. Teoretická část je věnována komunikačnímu procesu, etice, jejímu vnímání a poslání. Dále obsahuje psychologické vnímání působící na poli každé komunikace, komunikačním strategiím, včetně komunikačního mixu a etickým kodexům. V teoretické části je reklama také legislativně vymezena. Aplikační část obsahuje reklamní …více
Abstract:
The topic of the present diploma thesis is the ethical element contained in the communication strategies. The theoretical part deals with a communication process, ethics, a perception of ethics and its function. Furthermore, a psychological perception affecting every communication, communication strategies including communication mix and ethical codes are contained in the theory. An advertisement is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
  • Vedoucí: Ing. Michaela Svitáková
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace