David Krňák
Diplomová práce
Využití internetu v podnikání
Anotace:
Práce se zaměřuje na využití internetu jako prostředí pro podnikání. Pozornost je věnovávána především online marketingovým aktivitám s důrazem na propagaci webu. V práci jsou analyzovány jednotlivé nástroje marketingu na internetu a jejich vliv na návštěvnost a konverzní poměr. Cílem práce je zhodnotit tyto nástroje ve vztahu ke konkrétnímu online projektu a vytvořit efektivní kombinaci internetové …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4681
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2008
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Radek Tangl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4681
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA