Vzdělávací strategie Jihočeského muzea v Českých Budějovicích – Bc. Jitka Pešková
Bc. Jitka Pešková
Diplomová práce
Vzdělávací strategie Jihočeského muzea v Českých Budějovicích
Educational Strategy of the South Bohemian Museum in České Budějovice
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá tvorbou vzdělávací strategie Jihočeského muzea v Českých Budějovicích. Práce je členěna do dvou základních celků. Prvním je teoretická část, zabývající se strategickým plánováním ve výchovně-vzdělávací činnosti muzea, dále pak metodickým postupem při vytváření vzdělávací strategie, metodickým postupem při naplňování vzdělávací strategie a evaluací výchovně …víceAbstract:
This Master´s Thesis investigated the issue of educational strategy and its formation provided by the South Bohemian Museum in České Budějovice. The study is divided into two main parts. The first part is purely theoretical, elaborating strategic planning in the area of educational activities of the Museum, followed by methodical procedure while forming and completing educational strategies and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kibxl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2013
- Vedoucí: Mgr. Lenka Mrázová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Historické vědy / Muzeologie
Práce na příbuzné téma
-
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová -
Methods in Interpreter Training: A Survey of the Czech Republic
Hana Pavlisová -
Survey for community planning of social services in the administrative district of the municipality with extended competence Olomouc
Michal Pytlíček -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Dotazníkové šetření: popis metodiky realizace dotazníkového šetření a následné analýzy dat
Eliška Lorenzová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
ITIL implementation in a small-sized IT Organization
Emir Rassulov -
Role of Business Intelligence in Strategic Business Planning
Arun Konda