Bc. Lenka Dvořáková

Master's thesis

Kurikulární reforma v praxi učitelů základní školy

Curriculum Reform in the Practice of Basic School Teachers
Abstract:
Tato práce se zabývá tím, jak učitelé základní školy hodnotí probíhající kurikulární reformu. Na základě analýzy kvalitativních dat získaných z polostrukturovaných rozhovorů s účastníky výzkumu, se pokouší odhalit faktory, které do tohoto hodnocení vstupují, ovlivňují jej.
Abstract:
This paper describes how an elementary school teacher evaluates the current curricular reform. Based on the analysis of qualitative data gathered from interviews with research participants, attempts to uncover the factors that enter into this evaluation, affect it.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 8. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2010
  • Supervisor: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta