Bc. Lenka Dvořáková

Master's thesis

Kurikulární reforma v praxi učitelů základní školy

Curriculum Reform in the Practice of Basic School Teachers
Anotácia:
Tato práce se zabývá tím, jak učitelé základní školy hodnotí probíhající kurikulární reformu. Na základě analýzy kvalitativních dat získaných z polostrukturovaných rozhovorů s účastníky výzkumu, se pokouší odhalit faktory, které do tohoto hodnocení vstupují, ovlivňují jej.
Abstract:
This paper describes how an elementary school teacher evaluates the current curricular reform. Based on the analysis of qualitative data gathered from interviews with research participants, attempts to uncover the factors that enter into this evaluation, affect it.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2010
  • Vedúci: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta