Návrh marketingové komunikace realitní kanceláře – Michaela Graclíková
Michaela Graclíková
Bachelor's thesis
Návrh marketingové komunikace realitní kanceláře
Marketing Communication Design for Real Estate Agency
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza současného komunikačního mixu a následný návrh nového efektivnějšího komunikačního mixu. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a charakteristiku společnosti. Praktická část obsahuje analýzu komunikačního mixu společnosti Reality Kocourek s.r.o. Analýza je provedena na základě kvantitativního výzkumu za pomoci písemného dotazování. Závěrečná …moreAbstract:
The aim of bachelor thesis is analysis of current state of communication mix followed by a new and improved proposal of marketing communication. The theoretical part presents basic concepts of marketing communication and description of the company. The practical part contains analysis of communication mix of real estate Reality Kocourek s.r.o. Analysis is based on quantitative research using questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/107754
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Sandra Vítková
- Reader: Šárka Velčovská
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev